.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
دو مرد شرور که به اتهام آزار و اذیت پسری نوجوان در انتظار محاکمه هستند در حالی با درخواست حکم اعدام از سوی شاکی روبه‌رو شدند که مدعی هستند، نه خودشان، بلکه دو دوست فراری آنها به شاکی تعرض کرده‌اند. درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
دو مرد شرور که به اتهام آزار و اذیت پسری نوجوان در انتظار محاکمه هستند در حالی با درخواست حکم اعدام از سوی شاکی روبه‌رو شدند که مدعی هستند، نه خودشان، بلکه دو دوست فراری آنها به شاکی تعرض کرده‌اند.(ادامه)
فیلمی تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی
تصاویر تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی به همراه صدای شهید را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون ۳۶ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره خاص او را بعد ۵ سال از ایفای نقش بهتاش می بینید. تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون ۳۶ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره خاص او را بعد ۵ سال از ایفای نقش بهتاش می بینید.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند. پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد. اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد.(ادامه)
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود. تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند. اوسمار لیاقت خود نشان داده؛ قرارداد او قطعا تمدید می‌شود
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند.(ادامه)
مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده و سراغ پیشنهاد یک میلیون دلاری خود می رود. پاسخ مثبت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده و سراغ پیشنهاد یک میلیون دلاری خود می رود.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد.(ادامه)
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. اقدامات نیروی زمینی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.(ادامه)
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد. اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 490 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.